آموزش غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری در Xperia Z5

آموزش غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری در Xperia Z5

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از نرم افزار های نصب شده توسط کارخانه در گوشی خود استفاده نکنید.گاهی اوقات وجود این برنامه ها در صفحه اصلی (Home Scree) یا برنامه ها(Apps) آزاد دهنده میشود و شاید شما هم به فکر حذف این برنامه ها افتاده اید اما گوشی اجازه ی این کار را به شما نمیدهد. هم اکنون میتوانید آموزش انجام این کار را در ادامه مشاهده کنید.به طور کلی اگر میخواهید کار هایی را انجام دهید که گوشی شما اجازه ی آن را نمیدهد باید به روت دسترسی داشته باشید تا بتوانید این کار ها را انجام دهید (برای حذف کامل این برنامه ها از گوشی خود باید گوشیتون رو روت کنید). اما راه های ساده تری نیز وجود دارد که میتوانید انجام دهید و گوشی خود را در خطر قرار ندهید؛ یکی از این راه ها غیر فعال (Disable) کردن برنامه هاست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

با ما همراه باشید.

آموزش غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری در Xperia Z5

آموزش غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری در Xperia Z5:

موارد مورد نیاز:

  • یک دستگاه اکسپریا زد ۵

برای غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری که گوشی اجازه ی حذف شدن آن ها را نمیدهد باید به تنظیمات (Settings) و سپس به منوی برنامه ها (Apps) و سپس به همه ی برنامه ها (All applications) بروید در آنجا به دنبال برنامه ی مورد نظر خود گشته و پس از پیدا کردن آن بر روی نام برنامه لمس کرده و سپس گزینه ی غیر فعال کردن (Disable) را لمس کنید.

به همین سادگی بدونن نیاز به روت کردن گوشی میتوانید برنامه های غیر ضروری را از گوشی خود غیر فعال کنید.

اگر روزی از غیر فعال کردن برنامه ای پشیمان شدید به سادگی میتوانید بدون دانلود کردن و یا ترفند خاصی این برنامه ها را باز گردانید تنها کافیست دوباره به مسیر تنظیمات (settings) برنامه ها (Apps)  و سپس به زبانه ی (All applications) رفته به زبانه ی برنامه های غیر فعال (Disable) رفته و برنامه را دوباره پیدا کرده و آن را فعال (Enable) کنید.

توجه داشته باشید در این آموزشش برنامه ها به طور کلی از گوشی حذف نمیشوند؛ بلکه از صفحه ی اصلی حذف میشوند و مانند برنامه های حذف شده هستند ولی فضای مورد نیاز خود را اشغال میکنند.

امیدوارم این آموزش کاربردی بوده باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *