آزمایش عمر باتری Sony Xperia E5

ایا بنظر شما این خوب است که شما هز ۶ ساعت نلفن همراه خود را شارژ کنید ؟ بههمین دلیل در چند سال گذشته سازندگان تلفن همراه تلاش کرده اند که بین مشخصات قویو مصرف باتری در تلفن ها تعادلی ایجاد کنند در مورد سونی Xperia E5 عقیده شرکت سونی این است :”عمر باتری بیشتر برابر است با مشتری خوشحال !” در این ارسال از سونیار با آزمایش عمر باتری Sony Xperia E5 در خدمت شما هستیم ،اگر قصد خرید این تلفن همراه را دارید با ما همراه باشید .

به دلیل سیاست های سونی درقبال این تلفن همراه ،سونی Xperia E5 از یک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری بهره می برد .که آن را نه ضخیم و نه سنگین می کند . اما در اویل عرضه به دلیل وجود مشکلات نرم افزاری عمرباتری این تلفن همراه بسیار پایینتر از حد انتظار بود که با آپدیت ۳۷٫۰٫A.1.133 مشکل عمر باتری هم حل شد .

آزمایش را با تلفن کردن ۳G شروع میکنیم که می تواند ۱۱ ساعت و ۲۹ دقیقه تحمل نماید که همان چیزی می باشد که سونی بیان کرد. اما نتواسنت حتی نزدیک تلفن سامسونگ گلکسی J5 شود . گلکسی جی۵ میتواند ۲۲ ساعت برای مکالمه دوام بیاورد !

نمودار زمان مکالمه در سونی Xperia E5

سونی1

گوشی اکسپریا E5 در آزمون مرور وب راضی کننده عمل کرد .زمان ۷ ساعت . ۳۸ دقیقه برای تلفن همراه کوچک نامید کننده نیست !

مرور وب

سونی2

در آزمایش نمایش ویدئو اکسپریا E5 توانست ۶ ساعت و ۴۵ دقیقه دوام بیاورد که میتواسنت در مقایسه با دیگر تلفن ها بهتر از این هم باشد .

سونی 3

به طور کلی گوشی اکسپریا E5 توانست به مدت ۴۷ ساعت در مجموع در مقابل آزمایشات دوام بیاورد . که برای یک تلفن همراه میان رده بد نیست

سونی4

موفق باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *