آموزش تغییر کیبورد گوشی های اندرویدی

آموزش تغییر کیبورد گوشی های اندرویدی

آموزش تغییر کیبورد

بسیاری از افرادی که تازه با گوشی های اندرویدی آشنا شدند، نمی دانند که می توانند دستگاه را مطابق میل خود سفارشی کنند. از لانچر صفحه خانگی گرفته تا تم ها، برنامه ی تماس، پیام، ایمیل و … . یکی از زیبایی های اندروید این است که می توانید چیزهایی را که دوست ندارید عوض کنید.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در سایت تخصصی سونی مجموعه ای از آموزش های سفارشی سازی گوشی های اندرویدی را برای شما تهیه کنیم. برای شروع، می خواهیم آموزش تغییر کیبورد گوشی های اندرویدی را به شما ارائه دهیم. با این کار حس بهتری نسبت به گوشی خود پیدا می کنید و هنگام کار با آن راحتتر هستید.

اگر در بازار یا Play Store کلمه ی کیبورد را تایپ کنید، با لیستی بزرگ از گزینه هایی که در دسترس شماست آشنا می شوید که می توانید مطابق سلیقه ی خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

تعویض کیبورد مانند نصب هر برنامه ای دیگر با دانلود آن شروع می شود، اما نیاز به کمی تنظیمات دارد که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

 

کیبورد جدید را دانلود کنید

  • بازار را باز کنید و کلمه ی کیبورد (یا Keyboard) را جستجو کنید.
  • کیبورد مورد نظر را دانلود نمایید.

 

تنظیم کیبورد جدید

  • به مسیر Settings > Language and Input بروید.
  • گزینه ی مربوط به کیبورد جدید را فعال کنید.
  • Default را بزنید و کیبورد جدید را انتخاب کنید تا به عنوان کیبورد پیشفرض تنظیم شود.
  • اکنون کیبورد جدید تنظیم شده است و می توانید با آن تایپ کنید.

 

کیبورد جذابی می شناسید؟ در نظرات با ما در میان بگذارید!

منبع

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. پورکاظمی گفت:

    باعرض سلام و صبح بخیر

    البته مطلبی که میخواهم بیان کنم دیدگاه نیست بلکه یک سوال و مشکل است و اینکه صفحه کیبورد گوشی من در حال حاضر فقط فارسی شده است و چون برای بازکردن و دسترسی به گوشی باید پسورد انگلیسی وارد نمایم نمیتوانم از گوشیم استفاده کنم میتوانید بنده را راهنمایی فرمایید که چگونه این مشکل را حل نمایم. سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *