آموزش گرفتن اسکرین شات در سونی اکسپریا زد ۳

آیا میخواهید در سونی اکسپریا Z3 خود اسکرین شات بگیرید اما راه و روش آن را نمیدانید ؟ نگران نباشید … در این قسمت از سونیار با آموزش گرفتن اسکرین شات در سونی اکسپریا زد ۳ در خدمت شما خوبان هستیم . کافیست شما فقط از بین دو روش زیر یکی از راحت ترین و مناسب ترین روش ها را برای خود انتخاب و استفاده کنید . البته این نکته را فراموش نکنید که هر دو روش در هر حالتی کار میکنند و شما حق انتخاب دارید در مواقعی خاص از روش هایی خاص استفاده کنید .

xperia-z3-fastoot-mode1-557x340-565c89372c7e1

قبل از اینکه به سراغ گرفتن اسکرین شات در زد ۳ برویم باید این نکته را یاد آور شوم که قابلیت گرفتن اسکرین شات در اندروید به صورت ثابت وجود دارد و فقط در مدل ها و گوشی های مختلف روش اسکرین شات گیری ها با هم متفاوت می باشد . این نکته را یادآور شدم تا به این برسم که شما برای انجام این آموزش هیچ کار خاصی و هیچ دستکاری خاصی بر روی گوشی موبایل خود انجام نمی دهید و روش هایی که در ادامه برای گرفتن اسکرین شات بیان می شوند کاملا توسط کمپانی سونی مورد تایید می باشد .

 

روش اول : گرفتن اسکرین شات در سونی اکسپریا زد ۳ توسط دکمه ها

  • به صفحه ای که میخواهید از آن اسکرین شات بگیرید بروید
  • کلید ولوم پایین و پاور را همزمان فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید تا اسکرین شات گرفته شود
  • اسکرین شات ذخیره شده را میتوانید در گالری مشاهده نمایید

روش دوم : گرفتن اسکرین شات توسط منوی پاور

  • کلید پاور را فشار دهید تا زمانی که منوی پاور نمایان شود
  • حال بروی روی دکمه ی ICN-SONY-TAKE-SCREENSHOT لمس نمایید تا اسکرین شات گرفته و ذخیره شود .
  • شما میتوانید تصویر ذخیره شده را در گالری مشاهده نمایید .

 

دیدید که کار سخت و پیچیده ای نبود ، اما دانستن این روش برای هر فردی لازم می باشد … این آموزش سونیار هم به پایان رسید اما من و همکارانم همچنان در خدمت شما خوبان و همراهان همیشگی هستیم . اگر دنبال آموزش خاصی هستید و به راهنمایی نیاز دارید کافیست در بخش دیدگاه بیان کنید .

موفق باشید 🙂

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *