تست قدرت باتری تلفن همراه سونی اکسپریا XA Ultra

سونی اکسپریا XA Ultra از یک باتری قدرتمند ۲۷۰۰ میلی آمپری که با تکنولوژی Qnovo بهینه سازی شده است . تکنولوژی Qnovo کمک زیادی به بهود نگهداری شارژ در هر سیکل از شارژ شدن می نماید .

در واقع ،سونی اکسپریا XA Ultra به راحتی میتواند تا ۸ ساعت در مرور وب و تماشای فیلم شما را همراهی نماید . تست مقاومت ما نشان می دهد که این تلفن همراه تا ۵۵ ساعت میتواند با یک بار شارژ دوام بیاورد . این یعنی شما میتوانید ۲ روز کامل از این تفن همراه قدرتمند استفاده نمایید .سونی اکسپریا XA Ultra یک جهش مثبت در نمودار مصرف باتری سونی ایجاد کرد و رتبه ی تلفن های سونی در زمینه باتری را بهبود بخشید .

Sony Xperia XA Ultra battery test

تلفن های بازرگ همانند یک اسب کاری قدرتمند هستند ! زیرا این تلفن صفحه نمایش بزرگی دارند و این بزرگی به بیشتر شدن اندازه باتری کمک می کند . به همین دلیل شما میتوانید با بهره گیری از یک باتری بزرگ حداقل یک روز کاری از تلفن همراه خود ( با فعال بودن تمامی امکانات از قبیل جی پی اس ،بلوتوث و … ) بهره ببرید . پس تا به اینجا جای هیچ نگرانی نیست .

اکسپریا ایکس تست باتری,تست باتری Sony Xperia XA Ultra

حالا بهتر است به رتبه تلفن همراه در بین دیگر تلفن ها بپردازیم .

زمان مکالمه ی سونی اکسپریا XA Ultra

زمان مکالمه,اکسپریا XA Ultra

می بینید که تلفن های ایسر ،میزو و سامسونگ در ربته های بالاتری قرار دارند ( البته لیست کامل دقیق تر می باشد ) به طور مثال سامسونگ گلکسی A9 70 درصد بالاتر از تلفن همراه سونی قرار دارد با اینکه صفحه نمایش آن ۶ اینچی و آمولد می باشد . یا تلفن همراه شیائومی که ۲۰ ساعت زمان مکامله دارد . با این حال زمان ۱۴ ساعت خیلی هم نا امید کننده نیست .

زمان وب گردی

زمان وب گردی,اکسپریا XA Ultra

تماشای ویدئو

تماشای ویدئو,اکسپریا XA Ultra

ممکن است که شما فکر کنید این مقاله با سخت گیری کامل نوشته شده است اما اینطور نیست . کمپانی سونی موبایل مانور زیادی بر روی قدرت باتری تلفن همراه خود داده بود . به این حال ما هنوز هم باور داریم که Sony Xperia XA Ultra دارای صفحه نمایش قدرتمند،طراحی زیبا و سخت افزار داخلی قدرتمند می باشد .اما فکر میکنیم که داشتن یک باتری قدرتمندتر برای این تلفن همراه ضروری بود .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *