هندزفری بی سیم مدل Inpods 12

اینپادز ۱۲” یا “هندزفری بی سیم رنگی” یکی از هندزفری های ساخته شده بر اساس ایرپاد اپل می باشد که دارای قابلیت لمسی و کیفیت صدای مناسب می باشد .

برای خرید اینجا کلیک کنید

طراحی Inpods 12 بسیار مشابه با ایرپاد اپل بوده و اندازه آن دقیقا بر اساس سایز استاندارد و برابر می باشد . در قوص بیرونی هندزفری حسگر لمسی قرار گرفته که کاربردهای فراوانی دارد . در قسمت پایین هندزفری قسمت شارژ یا پین های اتصال به شارژر هستند که به درون کیس متصل می شوند.

کیس این هندزفری دارای پاوربانک داخلی بوده و توانایی شارژ مجدد هندزفری ها را دارا می باشد . با هر بار شارژ کامل کیس قادر خواهید بود حدود ۲ بار هندزفری ها را شارژ کامل نمایید. و هز هندزفری هم حدود ۱ تا ۲ساعت به طور مداوم برای شما پخش موسیقی و مکالمه خواهد داشت .

نسخه موجود در سایت دارای کیفیت بسیار مناسب و بدون خرابی می باشد . کالای ارسالی قبل از بسته بندی تست شده و در صورت سلامت به صورت پلمپ (برچسب پلمپ ویژه فروشگاه)  خدمت شما ارسال خواهد شد . با این حال کالا دارای گارانتی تست می باشد و در صورت وجود خرابی بعد از تحویل قابل تعویض و بازگشت می باشد .

کنترل عملکرد “هندزفری بی سیم رنگی

برای کنترل عملکرد هندزفری بی سیم مدل Inpods 12 از سنسور تاچ با حسگر قوی و حساسی استفاده شده و با لمس کردن نقطه ی تاچ به سرعت واکنش نشان داده و دستور اجرایی را عملی میکند از این قابلیت امکان استفاده برای پاور و مدیریت موزیک و مکالمه استفاده میشود.

پاور

  • روشن و خاموش کردن ایرپاد ها به صورت مجزا ( ۳ ثاینه تاچ )

موزیک

  • مدیریت پخش و مکث موزیک ( ۱ بار تاچ )
  • پخش موزیک بعدی ( ۲ بار تاچ متوالی )
  • پخش موزیک قبلی ( ۳ بار تاچ متوالی )

مکالمه

  • پاسخ و قطع تماس ( ۱ بار تاچ )
  • رد کردن تماس ( ۲ بار تاچ متوالی )

صدای خروجی و ارسالی

کیفیت و حجم صدای خروجی از هندزفری بی سیم مدل Inpods 12 به لطف درایور های ۱۰ میلی متری و شکاف های ایجاد شده هوشمندانه روی گوشی ها نیز بسیار عالی میباشد و بیس و عمق صدای موزیک را با وضوح بالا پخش میکند.

تونایی پخش صدا تا فرکانس ۲۰ الی ۲۰۰۰۰ هرتز را دارد و به خوبی تمامی صدای های متناسب با محدوده شنوایی انسان را به خوبی پخش میکند.

حساسیت صوتی ۴۲ دسی بل و امپدانس ۳۲ اهم از دیگر ویژگی های این هندزفری خوش قیمت است و با وجود تمامی این ویژگی ها حجم و کیفیت صدای مطلوبی دارد و نیاز های یک کاربر معمولی برای موزیک را بر طرف مینماید.

میکروفون داخلی استفاده شده در این هندزفری از کیفیت مناسبی برخوردار است ، مجهز به فناوری Noise Cancelling Headphone بوده و تا حدودی امکان تفکیک صدای کاربر و محیط انجام میشود در نتیجه برای کاربری عمومی و روزمره مناسب است و کاربر را راضی میکند اما در محیط های شلوغ ممکن است صدا به صورت واضح منتقل نشود.

ایرپاد i12

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *