ورود به حالت فست بوت و ریکاوری sony xperia x compact

از زمانی که سونیا اکسپریا کامپکت محصول جدید شرکت سونی روانه بازار شد تمام عملیات پایه ای اندروید را می توان به وسیله حالت fastboot انجام داد. بنابراین، اگر شما نیز می خواهید بدانید که چگونه به سفارشی کردن، بهینه سازی، شخصی سازی، پشتیبان گیری، بازگردانی، به روز رسانی و یا unbrick دستگاه خود بپردازید ، در ابتدا باید با نحوه استفاده و ورود به محیط رام آشنا باشید. پس برای انجام این مهم تا آخر این مقاله با سایت سونیار همراه باشید.

اگر شما نیز دارای sony experia x compact می باشید و قصد بازیابی و تنظیم مجدد اطلاعات اندرویدی خود را دارید می توانید از ابزارهایی مانند CWM یاTWRP استفاده کنید، اما استفاده کردن از این ابزارها ضمانت نامه (گارانتی) گوشی شما را باطل خواهد کرد. بنابراین تنها راه حل موجود پیش رو استفاده از حالت فست بوت می باشد که دیگر مشکل باطل کردن گارانتی را به وجود نخواهد آورد.

همانطور که قبلا ذکر شد حالت فست بوت را می توان در موقعیت های مختلفی استفاده کرد. در این قسمت نیز چند نمونه از کارایی حالت فست بوت را مشاهده خواهید کرد :

۱- با ورود به حالت فست بوت شما می توانید گوشی اندرویدی خود را Update و یا downgrade کنید.

۲- همچنین از طریق حالت فست بوت گوشی sony experia x compact می توانید گوشی خود را دوباره تنظیم کنید و یا کش های اطلاعاتی برنامه ها را حذف نمایید.
۳-
از همان محیط فست بوت شما می توانید به صورت دستی به حل مسائل مربوط به نرم افزارها از جمله بوت، نشدم، اشکالات، نیروی خطاهای نزدیک، تخلیه باتری، مسائل حرارت، مشکلات قدرت سیگنال، کل خاموشی و غیره.
برخی از عملیات افزایش سرعت نیز همان حالت نیاز به در حال اجرا بر روی گوشی شما. بنابراین، شما ممکن است مجبور به استفاده از این آموزش هنگامی که در تلاش برای ریشه کن گوشی شما، و یا به فلش سیستم عامل ROM سفارشی در سیستم آن است.

اگر شما در مورد استفاده از حالت fastboot برای افزایش سرعت خود را جمع و جور سونی Xperia X، سپس قبل از انجام هر چیز دیگری شما باید نسخه پشتیبان تهیه گوشی شما می باشد. فقط در این راه شما می توانید داده های شخصی، اطلاعات، حساب و فایل های خود را محافظت می کند. پشتیبان های مختلف وجود دارد و بازیابی راه حل که از آن شما می توانید انتخاب کنید: با استفاده از ساخته شده است در سیستم عامل ذخیره سازی ابر، همگام سازی داده های خود را با حساب Google خود یا دانلود برنامه های اختصاصی از Google Play. پیام های متنی خود، تماس سیاهههای مربوط، لیست تماس، پوشه EFS، داده IMEI / NVRAM، سایر تنظیمات اینترنت، اطلاعات تقویم، ذخیره کلمات عبور، تصاویر، فیلم ها، فایل های صوتی و هر چیزی: در هر صورت، شما باید قادر به صرفه جویی در چه چیزی ضروری باشد دیگری که شما ممکن پس از آن نیاز دارند.

فراموش نکنید که برای شارژ خود را جمع و جور سونی Xperia X قبل از رفتن به حالت fastboot. این مهم است که به برق وصل کردن شارژر اگر قدرت است در حال حاضر کمتر از ۵۰٪ به عنوان در غیر این صورت گوشی های هوشمند خود ممکن است خاموش در حالی که شما اعمال می شود مراحل از پایین پایین. و اگر این اتفاق می افتد شما می توانید در نرم bricking دستگاه های مبتنی بر آندروید خود را به پایان. بنابراین، مواظب باشید و سعی کنید به سالم و امن نگه داشتن همه چیز.
چگونه به راه اندازی مجدد حالت Fastboot در Sony Xperia X فشرده
روش ۱

شروع با خاموش کردن دستگاه شما.
گوشی خود را راه اندازی مجدد نیست، آن را خاموش کنید: کلید برق را یک بار فشار دهید و انتخاب گزینه “خاموش کردن” و یا فشار دهید و دکمه قدرت را برای چند ثانیه.
صبر کنید در حالی که عملیات تعطیل کامل شده است.
در حال حاضر، فشار داده و نگه دوره پایین را فشار دهید و در حالی که انجام این کار اتصال گوشی های هوشمند خود را با کامپیوتر خود را.
خودشه.

روش ۲

این روش در داشتن دسترسی به یک کامپیوتر و یا نوت بوک دلالت دارد. در این دستگاه شما باید سونی Xperia X درایور فشرده USB و ابزار آندروید SDK نصب – یاد بگیرند که چگونه به فلش آندروید SDK بر روی ویندوز و یا چگونه به راه اندازی بانک انکشاف آسیایی در Mac OS X / لینوکس است. پس از آن، بر روی تلفن خود را تبدیل به یک توسعه دهنده و بررسی گزینه اشکال زدایی USB: فقط سر به سمت “منو – تنظیمات – درباره تلفن” و ۷ بار در شماره ساخته شده ضربه بزنید و سپس دسترسی به “منو – تنظیمات – گزینه های توسعه دهنده” مسیر. سپس، را دنبال کنید:

بر روی کامپیوتر خود را به سمت پوشه آندروید SDK است.
گوشی خود را با کامپیوتر خود را با کمک طناب USB.
بر روی کامپیوتر شما، باز کردن یک پنجره cmd: را فشار داده و کلید صفحه کلید Shift را نگه دارید در حالی که راست کلیک کردن بر روی هر فضای خالی.
در CMD نوع پنجره: “بوت لودر راه اندازی مجدد بانک انکشاف آسیایی”.
خودشه؛ شما انجام می شود.

روش ۳

اگر شما در حال حاضر ریشه گوشی های هوشمند خود، پس از آن شما می توانید یک برنامه اختصاصی شخص ثالث از Google Play استفاده کنید. شما باید گزینه های مختلف از آن برای انتخاب اما من به شما توصیه ابزار بوت سریع. بنابراین، دانلود و نصب این نرم افزار بر روی گوشی شما و زمانی که انجام آن را اجرا کنید. دنبال در صفحه نمایش دهید و از سر به حالت مورد نظر.

کامل؛ شما در حال حاضر قادر به راه اندازی مجدد خود را جمع و جور سونی Xperia X به حالت fastboot توسط خود شما. اگر سوالی دارید بیشتر و یا اگر شما نمی دانید که چگونه برای تکمیل یک عملیات خاص، دریغ نکنید و با ما تماس بگیرید – شما می توانید با ما در تماس های زیر همه ارسال ها ما یا با استفاده از قسمت نظرات از پایین نگه دارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *